کمیاب ترین فلفل دنیا !!!

نماینده محصولات آپولوسیدز آمریکا

کمیاب ترین فلفل دنیا !!!

۱ بازديد ۰ نظر

دانه های جولوکیا بوت بنفش بنفش بوت جولوکیا فلفلی بسیار کمیاب است و طعم شیرین خوبی دارد و سوختگی خوبی دارد. این فلفل‌های بنفش زیبا، گونه‌ای کمیاب و طبیعی از بوت جولوکیا قرمز رنگ، روی بوته‌های بلند 30 اینچی رشد می‌کنند.

 

بنفش بوت جولوکیا فلفلی بسیار کمیاب است و طعم شیرینی خوبی دارد و سوختگی خوبی دارد. لب های شما متورم می شود و زبان شما بی حس می شود، اما از آن لذت خواهید برد! یک نوع طبیعی کمیاب از بوت جولوکیا قرمز. این فلفل های زیبا روی بوته های بلند 30 اینچی رشد می کنند. غلاف ها به رنگ بنفش با پوست مات شروع می شوند، سپس سفید/سبز کم رنگ و براق می شوند، سپس به بنفش تیره و سپس قرمز با لکه های تیره در بلوغ تبدیل می شوند. دارای گلهای ارغوانی و ساقه و برگهای بنفش رنگ است. یک فلفل واقعا هیجان انگیز برای رشد!

 در اوایل بهار، 8 هفته قبل از دمای گرم شبانه، بذرها را در داخل خانه شروع کنید. دانه ها را در محیط های استریل قرار دهید و به عمق 1/4 اینچ بپوشانید. گرمای زیر 85 درجه فارنهایت، نور روشن و همیشه مرطوب نگه دارید. بذرها در عرض 7 تا 21 روز جوانه می زنند. نهال ها را در گلدان بکارید و رشد کنید تا 6 برگ واقعی روی گیاه باقی بماند. آنها را مستقیماً در خاک غنی به فاصله 30 اینچ یا در ظروف بزرگ 5 گالن بکارید.

 منبع مطلب: قیمت بذر فلفل تند از سایت ریحان سبز ایلیا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.